Skip to content

Kutgitaar #2.1: Wout Waanders

april 13, 2014

DE OPVOERING

ik sloeg

het theater stuk
op
mijn computer
op
mijn computer
had ik toentertijd
nog veel
theaterstukken
opgeslagen
maar nu
kan dat
dus niet meer

 

HARD BOSSA

jasper speelt hard bossa
ik zet de kamerplant in de gang
er is een pakketje bezorgd waar kralen in lijken te zitten
je kan dingen horen rollen hier
jaspers vingers over de piano
mensen die buiten zeggen,
dingen zeggen. ik die typografische experimentjes uitvoer
%(;;; Gg. Gg. ;;;
marieke die op het toetsenbordje van haar samsung ramt
wat losse weersvoorspellingen en flitsermeldingen op het middagnieuws

saskia die sms’t of ik seks wil vanavond,
en ik die alleen maar ‘nee’ terug-sms,
niet dat ze een beetje naar poep ruikt

hard bossa HARD BOSSA
jasper zegt vaak dingen als
het maakt allemaal zo insane weinig uit
en ik schil vaak kruimige aardappelen

zo heb ik ‘t het liefst:
geen chaos, geen orde. geen gedoe:
weinig zeggen, en alles wat je in principe uitprobeert,
voor je houden. al je typografische experimentjes,
en je robotvliegtuigjes|voor je houden

maar misschien soms iets naar een tijdschrift sturen,
dat kan toch geen kwaad?

jawel
dat kan wel kwaad. &_”..”..”..”

en
jaspers
vingers
over
de
piano

No comments yet

Geef een reactie

