Skip to content

Kutgitaar #2.1: Marc Robbemond

april 11, 2014

MICKEY

Tegen alle verwachtingen in
springt het flatgebouw van jou af

Mickey Mouse die zichzelf ophangt
geprint op een t-shirt

wat wil je op je t-shirt?

‘de schaduw van Mickey Mouse
die zichzelf ophangt
op m’n t-shirt’.

METAAL

Ik heb een metalen hart
en het verbergt niets.
Ik heb een geluid.
Mijn zwarte stoflongen hoesten
het geluid van kanker.
Dat is hier het geluid van liefde.
Mijn metalen longen
hoesten kanker over de stad uit.

FRONT

Dit front bestaat al lang,
ik ben er nu pas.
Afgereisd naar een oorlog.

Krijg je mijn brieven?
Nee, ik schrijf ze niet,
ze zijn verzonnen.
Ik heb tegen je gelogen.

De lucht vol straaljagers
waar ik onder sta.

No comments yet

Geef een reactie

