Skip to content

Kutgitaar #1: Dennis Gaens

juni 14, 2011

Miep miep

Mijn kutgitaar is zeven jaar en doet Road Runner na.
Miep Miep – Ik kan daar weinig aan doen. Het is een My First Casio Cunt Guitar. Ik heb hem van mijn moeder gehad.

Mijn vader leent’m vaak. Dan zit hij uren in de slaapkamer en hoor ik meer dan de kutgitaar alleen.

Bijvoorbeeld de vogels buiten.
Bijvoorbeeld een burenruzie.
Bijvoorbeeld de dieseltrein in de tuin van de buurman.
Bijvoorbeeld een barbecue.

Bijvoorbeeld Mark Knopfler door de speakers van de boombox van de gettograffitinegers op de hoek. Die zijn gek op Mark Knopfler. Dan zeggen ze ‘Ik ben de motherfucking Sultan of Swing bitch. Ik krijg mijn money voor nothing en mijn kip voor niks.’ Ik mag daar niet mee omgaan van mijn moeder.

Mijn vader zie ik wel eens met ze praten. Hij heeft het vast over mijn kutgitaar, maar op die momenten heb ik zelf mijn kutgitaar vast.

No comments yet

Geef een reactie

